top of page
  • Wat is een date box?
    Met de boxen ontvang je alles wat je nodig hebt voor een date in jouw thuisomgeving. De activiteiten per box variëren van lekker relaxt tot complete krankzinnigheid. Ontdek de dates in de webshop.
  • Voor wie zijn date boxen?
    Het is voor iedereen die een relatie heeft. Smaken verschillen, daarom hebben verschillende soorten dates die gezamenlijk iedereen weet te raken. Nieuwsgierig geworden welke date goed bij jou past, kijk dan in onze webshop.
  • Hoe lang duurt een date?
    Over het algemeen ontwerpen we een date zo dat deze 2 tot 3 uur duurt.
  • Wat heb ik nodig voor een date?
    Je ontvangt alle producten die je nodig hebt voor de date in de box. Soms heb je wel een paar benodigdheden nodig. Deze kan je vinden op de productpagina en de buitenkant van de doos.
  • Kunnen we de date ook als dubbel date uitvoeren?
    Sommige dates die zijn zo ingericht dat je zo ook als dubbel date kan uitvoeren! Op de website en op de buitenkant van de doos staat aangegeven of een date geschikt is als dubbel date.
  • Kan ik een date box cadeau geven?
    Ja, vooral doen! Uit onderzoeken hebben we gezien dat een date box het ideale cadeau is om te geven en te ontvangen.
  • Waar is mijn bevestigingsmail?
    Controleer jouw spammap. Mocht je het niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op. Wij controleren of we het juiste e-mailadres hebben.
  • Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?
    Dit kan op het moment dat de bestelling nog niet verwerkt is. Stuur ons een bericht met je bestelnummer en welk product je wilt toevoegen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren / retourneren?
    Het is op dit moment niet mogelijk om je bestelling te retourneren. Je kan wel je bestelling annuleren, dit kan tot het moment dat jouw bestelling is verzonden. Hiervoor ontvang je een bevestigingsmail.
  • Hoe werkt het verzenden?
    De boxen worden verstuurd via PostNL. Ben jij niet thuis als de postbode voor de deur staat? Dan komt het pakketje bij een afhaalpunt terecht. Je ontvangt ook een track&trace. Zo ben je helemaal op de hoogte van de status van jouw pakket.
  • Wat is de verzendtijd?
    Alle bestellingen worden verzonden binnen 1 - 3 dagen.
  • Mijn bestelling is niet (juist) binnengekomen
    Zijn er producten beschadigd of missen er producten? Neem contact op via info@ludusbox.nl. Laat ons weten wat er aan de hand is en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
  • Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
    We kunnen het adres alleen wijzigen als de bestelling nog niet gelabelt is. Stuur ons een bericht met je ordernummer en het juiste adres.
  • Hoe kom ik met jullie in contact?
    Heb je een vraag / opmerking of wil je het hebben over mogelijke commerciële kansen? Vul het onderstaande formulier in. Je kan ook contact opnemen via e-mail Info@ludusbox.nl en via Instagram @ludusdatebox.nl.
  • Kan ik de date boxen ook verkopen in mijn (digitale) winkel?
    Dat kan zeker! Als je het wilt hebben over commerciële kansen, neem dan contact op via info@ludusbox.nl. Wij komen graag met jou in contact!
  • Samenwerken met Ludus
    Heb jij een mooi product, of ben jij als bedrijf opzoek naar een unieke touchpoint met jouw klanten? Wij maken en creëren graag dingen samen. Teamwork makes the dreamwork!
Anker 1
bottom of page